petak, 19. listopada 2007.

City park - kipovi



U središnjem dijelu Trga heroja nalaze se kipovi konjanika,
sedmoro braće koji su predvodili Mađare na sadašnje područje Mađarske.
Legenda je vrlo slična našoj, samo što smo mi imali i dvije sestre, Tugu i Bugu :)


Ovdje mozete vidjeti Belu Lugosija.
On je glumio Drakulu u američkim filmovima iz 30-ih godina prošlog stoljeća.
Fora je u tome što sam sa udaljenosti od nekih 40-ak metara rekao Nikoli:
"Vidi onog tipa, izgleda kao Drakula!"
Tek kad smo došli bliže skužili smo koliko sam zaista bio u pravu :)


A ovdje možete vidjeti skulpturu Anonymusu.
To je mađarski redovnik iz 12. stoljeća, pisac prve knjige o povijesti Mađara.
Jako se malo zna o njemu i zato su ga prozvali Anonymus :-P
Ukoliko dotaknete olovku u njegovoj ruci to će vam donijeti sreću,
to me jako podsjetilo na palac Grgura Ninskog :-)

1 komentar:

Anonimno kaže...

Ova slika me totalno fascinira.. mislim.. fantasticna je.. Podsjeca malo na Harry Pottera.. :)